03 mars 2007

Første varsel.....

31. januar mottok jeg en forferdelig melding fra min kone Karianne på SMS. Jeg jobbet på kvelden på Nesset. "Du må ringe. Alvorlig." Kastet meg over telefonen og fikk høre av Karianne at Politiet hadde ringt hjem og ville ha oss til Ullevål Sykehus for å identifisere 2 personer de antok var Aina og Camilla. De hadde kommet inn etter en alvorlig frontkollisjon på E18 ved "Katten" på vei ut av Oslo. De hadde ingen ID på seg, men via registreringsnummeret på bilen fant de Aina som eier. Og via folkeregisteret fant de meg som pappa til vårt barn. Jeg tok noen telefoner og fikk bekreftet at Aina og Camilla hadde reist til Oslo for å kjøpe hesteutstyr. Frykten for at det faktisk var Aina og Camilla ble stor, og Karianne og jeg la ivei mot Oslo, mens mine foreldre plukket opp Ainas foreldre og la kursen samme vei.....