10 juni 2009

Drømmen går i oppfyllelse.....

Camilla har vært stabil siden siste blogging, og alt går så bra som det kan. Alle medikamenter så nær som insulinpumpa er seponert, altså avsluttet. Lekkasjen i durahinnen er svakt på retur, så vi øyner et håp om at det kan tette seg av seg selv. Det hadde vært svært fint for da trenger hun ikke flere operasjoner i hodet!

Idag mottok familien en flott mail: Camilla er invitert av Oslo Horse Show til å ri sitt eget dressurprogram i Telenor Arena i oktober! Som en av få i Skandinavia, har hun greid å trene seg fullstendig tilbake til et normalt liv, med hesten sin som en av de største motivasjonsfaktorene. Dette vil Oslo Horse Show vise frem! Så nå gråter mange her hjemme.....

10 kommentarer:

  1. Kjempegøy ^^ Må vel få bestillt billett så jeg får sett på :D

    SvarSlett
  2. Hvilken av dagene er det? :)

    SvarSlett
  3. Camilla rir lørdag 1630, og vi har nesten 100 mennesker som kommer for å se henne!

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Så bra:)

    Btw; Kompisen min har selv vært i en bilulykke og ligger inne på Ullevål sykehus nå,pleier å oppdatere om hvordan det går med han på bloggen min.
    http://www.tanorexic.blogg.no

    SvarSlett
  5. Hei
    Jeg kom tilfeldigvis inn på denne bloggen, etter å ha bestemt meg for å dra på Oslo Horse Show i år igjen. Jeg måtte bare skrive, og fortelle hvor rørt jeg er over å lese historien deres.
    Avgjørelsen er tatt: Det blir helt klart lørdagsbillett til OHS - og da skal jeg heie!

    For en styrke dere alle har, til tross for all motgang. Det er imponerende og sterkt.
    Håper det blir en bok en dag, med dine skriveferdigheter blir det nok en flott bok.

    Med alle gode ønsker for fremtiden,
    vennlig hilsen en annen rytter og en stor klem til Camilla :)

    Takk for at dere deler

    SvarSlett
  6. Hei!
    Nå har jeg lest igjennom hele bloggen, og det er virkelig en sterk og rørende historie!

    Hils Camilla og si lykke til på OHS, jeg beundrer henne :)
    Hestehilsen !

    SvarSlett
  7. Hei! mamma nevnte at camilla skulle ha egen oppvisning på OSH, jeg ba henne bestille biletter med en eneste gang. Du må hilse camilla masse fra meg.(henriette som gikk i klassen til camilla før) jeg har vert inne på siden mange ganger og vær gang leser jeg nesten alle innleggene, og det kommer alltid tårer jeg håper camilla har det bra, savner henne masse.

    SvarSlett
  8. Helt utrolig historie dere har..har ikke ord..For en tålmodighet og evne til å se lyst i det som virker håpløst.. Veldig rørende historie.. skal selv til Oslo Horse Show og skal heie på Camilla!=) Tror hun vil bli mer populær en de flinkeste sprang eller dressur rytterne som er der..=)

    SvarSlett
  9. <3 Pernille Kristiansen10. oktober 2009 kl. 19:20

    Jeg så Camilla på nyhetene idag. Herlig jente altså! :-) Du må gi henne en stor klem far meg!

    SvarSlett
  10. Hei,
    Da Camilla var utsatt for ulykken var vi regelmessig i Drøbak og trente med ponnien vår. Hørte jo mye om dere fra folk der og fulgte også med på bloggen. I dag har vi sett Camilla på OHS og det var en rørende og flott opplevelse. Gratulerer til henne og til dere alle sammen! For en super jente hun er!

    SvarSlett

Husk at bloggen leses av både unge og gamle!